איך להגדיל את הסיכוי לזכות במכרזים אפילו שרוב העובדים מאמינים שהם תפורים? לקבלת פרטים על ההרצאה - "להצליח במכרזי החיים!", ייעוץ אישי להכנה למכרז וסדנאות הכנה למכרזים בארגונים, שיהפכו את העובדים ליותר שיווקיים דברו איתי > shiritbi@sts4u.com

ברוכים הבאים לבלוג להצליח במכרזי החיים!

אם הגעתם לכאן, סימן שאתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם או של העובדים שלכם להצליח במכרזים!

כאן בבלוג תמצאו את כל מה שמתמודדים למכרז וראיון עבודה באמת צריכים: החל מארגון קורות חיים באופן מדויק, דרך מיקוד אישי כדי לשדר מסר ברור וענייני, הכרות עם 45 שאלות שמראיינים אוהבים לשאול, יצירת רושם ראשוני חיובי, שפת גוף אסרטיבית ונינוחה לחיזוק המסר המילולי, ועוד עוד... והכל במעטפת שיווקית שתאפשר למתמודדים להציג את עצמם בצורה הכי מרשימה ויעילה.

מניסיוני, הכנה למכרז וראיון עבודה מגדילה את פוטנציאל ההצלחה של המועמד, ותוך כדי גם מחזקת את הזהות המקצועית והניהולית, את הביטחון העצמי ואת מיומנויות הפרזנטציה והשיווק העצמי, בכל תחומי החיים!. תכל'ס, הצלחה במכרז היא לא עניין של מזל, אלא שיטה שמובילה לתוצאה!

מנהלי משאבי אנוש וממוני הדרכה- רוצים לשפר את סיכויי העובדים להתמודד בהצלחה במכרזים? ממונות על קידום נשים- רוצות לשחרר את העובדות מחסמי השיווק ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלהן במכרזים? מנהלים ועובדים שעומדים בפני שינויי תפקיד- רוצים להצליח במכרז או בראיון העבודה הבא?

צרו איתי קשר עוד היום- 0522-435-259

מי יזכה במכרז?


יותר מידי פעמים הם זוכים במכרזים. הם לא הכי ראויים, וגם לא הכי מקצועיים, וגם לא הכי משקיעים בעבודה. אבל, הם.. שיווקיים.

למכרזים מתמודדים 3 טיפוסים:
"התפורים"- אלו שהמכרז נתפר עבורם
המקצועיים- אלו שעושים את העבודה המקצועית במשרד
והשיווקיים- אלו שמשווקים את העשייה שלהם

רוב העובדים במשק בכלל ובמגזר הציבורי בפרט שייכים לסוג השני. הם אנשי מקצוע, מומחים בתחומם ברמה כזו או אחרת, ועוסקים, רוב ימיהם בעבודה עצמה. שיווק עבורם הוא מילה גסה, שתאומתה הקרובה היא דחיפה על גבול הדריסה. לכן, ברור שהם מתרחקים ממנו כמו מאש.
אש, היא כורח הכרחי בחיים.
חייבים לטפח את האש הפנימית כדי להתלהב ולהלהיב, כדי ליזום ולהניע, וכדי לפתח ולשכלל. האש היא בסיס השיווק.
ראיתי לא מעט מקרים בהם האש של המועמד הכניסה "לבעיה" את חברי וועדת המכרזים. שכן, המועמד "התפור" היה בפועל הרבה פחות מרשים מהמועמד עם האש. נכון. בסופו של מכרז, לרוב, נבחר "התפור" אבל... המקצוען – השיווקי זכה בתשומת לב מיוחדת של הוועדה, הטביע את חותמו עליה והכי חשוב, סומן על ידי המנכ"ל כראוי!.

אלי שהיה ביישן והפך בזכות סדנת השיווק לשיווקי, הכניס את הוועדה לבעיה.
ההופעה שנתן הייתה מושלמת!
גם קודם היה איש מקצוע משובח בארגון, אבל מעטים ידעו על הישגיו הרבים ועל פועלו יוצא הדופן.
ההופעה שנתן חשמלה את האוויר בחדר:
הוא היה מלא ביטחון, רהוט, ענייני, ייצוגי, דייקן ועוצמתי, זריז בדיבורו וקל במענה.
הוא היה מלא התלהבות מעצמו, מהישגיו, מהתועלות בייצרו לארגון ומהמעמד עצמו.
"איפה הביישן שאני מכיר" שאל המנכ"ל שנכח במכרז?
מה קרה?...

במכרז ההוא אלי לא זכה.
כשלושה חודשים לאחר אותו מכרז זומן אלי לחדר המנכ"ל, ושם הוצע לו תפקיד חדש, שהוגדר זה עתה כצורך אקוטי של המשרד. תפקיד בכיר בהרבה מזה שאליו התמודד במכרז האחרון.
"למה" שאל אלי את המנכ"ל, "מאיפה זה בא?"
"סימנו אותך" ענה לו המנכ"ל. "פשוט, לא ידענו שיש לך את זה עד אותו מכרז..."

אלי, הוא אחד מיני רבים, שהיו פעם מקצוענים- ביישנים והפכו למקצוענים- שיווקיים. ברוח פארטו למד אלי שבצד 80-100% עבודה הוא חייב להשקיע 20% בשיווק העצמי, כדי לסלול לעצמו את הדרך לתפקיד הבא. כי, כשאתה שקוע בעבודה עצמה ואין לך זמן לספר על ההצלחות וההישגים, מי שצריך לדעת לא יודע, ואחרים לרוב לוקחים את הקרדיט על העשייה המוצלחת שלך לעצמם.

אז מי אתה היום- מקצוען- ביישן או מקצוען שיווקי?
רוצה לגלות?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה