איך תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם במכרזים וראיונות עבודה, אפילו שרובכם מאמינים שהם תפורים?

זה המקום שלך לגלות את כל מה שצריך לדעת על הכנה מקצועית למכרזים שמשפרת את יכולות השיווק העצמי ומגדילה את סיכויי ההצלחה במכרזים. פעם חשבו שמכרזים קשורים רק למקצועיות, הכלים שבאתר ידגימו לכם שהשיחה השיווקית היא זו שמובילה להצלחה. היא לא כישרון מולד, היא יותר שיטתית ממה שחשבתם, והרבה יותר משמעותית מכדי לוותר עליה. תכל'ס, הצלחה במכרזים היא לא עניין של מזל, אלא שיטה שמובילה לתוצאה!

רוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה במכרז הבא? צרו איתי קשר עוד היום- 0522-435-259 או shiritbi@sts4u.com

משפטי מפתח לשיווק עצמי במכרז


מי שהתמודד למכרז יודע שמכרזים לרוב נמשכים בין 7- 30 דקות, מכאן, שכל דקה יקרה וחשוב שתנצלו אותה בצורה הכי טובה. לשפה בה תבחרו להשתמש תהיה השפעה קריטית על האווירה, על הרושם שתיצרו, ועל התוצאות עצמן. לשם כך, חשוב שתצטיידו בבנק משפטי מפתח שיעזרו לכם לשווק את עצמכם בהצלחה מראיון במכרז מול וועדת הבוחנים.


יש לי יכולת גבוהה ל...(לשפר/ לייעל/ לקדם/ לארגן)
אני עוזרת לעובדים לשפר מיומנויות..
אני מתקתקת משימות בזמן קצר וביעילות מקסימלית
אני מיומנת בסגירת קצוות..
אני מצטיינת ביצירת שיתופי פעולה בין עובדים ומחלקות..
אני מנהלת בהצלחה תהליכי משא ומתן מורכבים..
אני מעצימה את העובדים באמצעות...
אני משפרת תהליכי עבודה באמצעות...
אני עומדת בכל אתגר בהצלחה רבה..
יש לי חשיבה יצירתית שמאפשרת לדלג מעל מכשולים..
יש לי חשיבה יצירתית שמסייעת לפתור מצבי קונפליקט..
אני עוזרת לשפר את האווירה במחלקה/ באגף/ בארגון..
אני יכולה לחסוך זמן יקר באמצעות (טפסים חדשים שפיתחתי, ייעול תהליכים, ועוד...)
אני מצליחה לרתום עובדים ומנהלים בכל הדרגים לפתרון בעיות/ לשיתופי פעולה, ועוד...
 
בטח שמתם לב שהמשפטים מתחילים במילה "אני". כן, אין שום סיבה להסתתר, מדובר בכם וביכולות שלכם. לכל מי שחושב ש "זה לא צנוע" להשתמש במילה "אני", אני רוצה לגלות לו, שבעיני, משמעות המילה צנע היא צריך ניעור עכשיו. לצניעות אין מקום בראיונות או במכרזים. שם זה המקום לגלות למראיינים למה כדאי להם לבחור דווקא בך, ולמה אתה הכי מתאים, ואיך תוכל להועיל לארגון בזכות היכולות, הכישורים והניסיון שצברת.  
בנוסף, לכל "אני" מוצמד פועל שמשקף פעולה שאתם עושים בצורה מיטבית. כך, אתם מציגים את עצמכם בצורה אקטיבית ויזמית. שימו לב להבדל הבולט בין שלוש האפשרויות הבאות:
  1. יש לי יכולת להוביל אנשים...
  2. אני מוכר כמי שמצליח להוביל אנשים ל...
  3. אני מוביל אנשים בהצלחה ל...
     
    קלטתם? הבנתם מה ההבדל? בשנייה אחת אתם יכולים לגמד ולמזער את עצמכם במכרז, רק בגלל המילים הלא נכונות. ובאותה מידה, בשנייה אחת אתם יכולים להאדיר ולהגדיל את מי שאתם , ובלבד שתצאו מפוזת הצניעות ותבחרו במילים הנכונות.
     
    ועכשיו, הבחירה בידיים שלכם!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה