איך תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם במכרזים וראיונות עבודה, אפילו שרובכם מאמינים שהם תפורים?

זה המקום שלך לגלות את כל מה שצריך לדעת על הכנה מקצועית למכרזים שמשפרת את יכולות השיווק העצמי ומגדילה את סיכויי ההצלחה במכרזים. פעם חשבו שמכרזים קשורים רק למקצועיות, הכלים שבאתר ידגימו לכם שהשיחה השיווקית היא זו שמובילה להצלחה. היא לא כישרון מולד, היא יותר שיטתית ממה שחשבתם, והרבה יותר משמעותית מכדי לוותר עליה. תכל'ס, הצלחה במכרזים היא לא עניין של מזל, אלא שיטה שמובילה לתוצאה!

רוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה במכרז הבא? צרו איתי קשר עוד היום- 0522-435-259 או shiritbi@sts4u.com

הכי נכון במכרזים: השיחה השיווקית


השיחה השיווקית שמשנה את חוקי המשחק ומשפרת מידית את סיכויי הזכייה שלך

כיף לדבר מהלב, אבל יש כמה משפטי זהב שתמיד ייחרטו בתודעת חברי וועדת המכרזים ובלעדיהם הסיכוי לזכות קטן יותר. אלה 5 המשפטים שחייבים להיאמר במכרז הבא שלך..
 
אני שמחה: אני שמחה להיות כאן היום ובשום פנים ואופן לא "אני מתרגשת". תחשבו, מי ירצה להפקיד אחריות ניהולית או תקציבית רחבות היקף בידי אישה שאומרת "אני מתרגשת". אז זהו שממש אף אחד לא!. מכרז איננו חתונה או חנוכת בית, הוא אירוע רציני, בו מתוכננים כל פרט ופרט שבועות וחודשים לפני, מה שאומר, שגם על ההתרגשות יש זמן לעבוד.


אני חלק מ..: כשתרצו לתאר את תפקידכם בארגון עדיף שתאמרו משפט כמו – "אני חלק מהחברה/ אני חלק ממשפחת עובדי חברת החשמל (או אחרת)" מאשר – "אני עובד בחברה מזה 10 שנים". כולם עובדים, אבל "אני חלק" משדר שאתה רואה בעבודה שלך ובעיקר במקום העבודה, משהו משמעותי הרבה יותר מתעסוקה, ואת זה אוהבים לשמוע בצד השני.   


התועלות: השאלה- "מה החוזקה שלך" איננה קריאה לשלוף מהזיכרון את שלל החוזקות, אלא קריאה לתרגם אותן לתועלות.
למי? לארגון כמובן!.
... אמר לי פעם מנכ"ל ותיק שאת החוזקות- אני חרוץ, נאמן, אמין, אחראי עדיף שלא תגידו. כי אם אתם לא כל אלו אין לכם מה להציע את עצמכם לשום תפקיד בשום ארגון. אני חושבת שהוא צדק. עזבו את התכונות המשעממות הללו שהן מובנות מאליהן ועברו לתכונות מעניינות יותר:
במקום "אני חרוץ"- אמור "אני מתקתק משימות"
במקום "אני תקשורתית" אמרי "אני מניעה/ מגייסת/ רותמת אנשים"
במקום "אני מקצוענית" הוסיפו- "אני לומדת ומתחדשת ללא הפסקה בתחומי התמחותי" או "אני עוקבת אחרי טרנדים ומגמות בתחום התמחותי" (ובלבד שזה נכון ושתדעו לספק פרטים נוספים)

מתכונות- לתועלות בשיחת המכרז

הערך המוסף שלי: "תגיד, מה יש לך שאין לאחרים?"... מכירים את השאלה?. על האחרים אתם לעולם לא מדברים, רק על עצמכם. מושג המפתח להצגת השווי שלכם מתחיל במילים "היתרון היחסי שלי הוא ..." או "הערך המוסף שלי הוא..". בתהליך הכנה למכרז אנחנו מבררים מי המתחרים, מה יתרונם ומה חסרונותיהם כדי לגבש את היתרון היחסי שלך על פניהם, מבלי להזכיר את שמותיהם. צברת ניסיון ייחודי שאין לאחרים? עברת תפקידי רוחב ובזכות זה תוכל ליצור שיתופי פעולה בתפקיד החדש? יש לך קשרי עבודה מעולים עם המחלקה? היית סגן ומזה כשנה אתה ממלא מקום? רוב המתמודדים מגדלים ילדים ואילו אתה פנוי להשקעה ללא הגבלה? כל אלו יתרונות וערכים מוספים שלך שחשוב שתדע איך לנסח אותם בצורה שיווקית כדי להעביר את המסר הנכון.


מילות כוח: שלבו בכל שיחה מילות כוח. מילות כוח מעצימות אתכם בעיני חברי וועדת המכרזים, מייצרות אנרגיה גבוהה שסוחפת, מרגשת וגורמת לכם להיראות טוב יותר. שלבו את המילים- להפוך, לשדרג, לייעל, להקטין, לקצר, בקלות, במינימום מאמץ, בצורה ידידותית, חדש, מלהיב, מטרה, מקצועי, בדוק, בעל ערך, אתגר, מומחה, להמריא, כוח רצון, רווחי, פריצת דרך, מושך, חדשני, מצוין, ועוד. ..
 
שמי ______________(השם שלך) ואני חלק מהארגון מזה 10 שנים. אני שמחה להיות כאן היום בפני הוועדה כדי להציג את הניסיון העשיר ואת מערכת הקשרים הענפה שיצרתי בארגון שיאפשרו לי לקצר את תהליך הכניסה לתפקיד, לגייס את העובדים בצורה ידידותית ולהמריא במינימום מאמץ את ביצועי המחלקה...


זהו! זכיתם!



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה